Tänään askarreltiin Nellin kanssa nallekarhu, jolla on liikkuvat kädet ja jalat:) Oon tän askartelun suunnitellu ite ja toteuttanut tommosten Nellin ikästen (3-v) kanssa joskus kun olin päiväkodissa työharjottelussa opiskeluaikana vuonna käpy, eli olisko ollu 2003?:) Olin piirtänyt nalleja kolme eri kokoa; isän, äidin ja poikasen, me toteutettiin sen pienin:) Ei meinannu neidillä oikein kärsivällisyys rittää tohon pistelyyn, tarkasti kyllä pisteli sen mitä jakso. Pienemmän työn osais varmasti hienosti jo ihan itse pistellä. Mä sitten vähän auttelin loput, ja kädet ja jalat mä leikkasin kun Nelli halus välttämättä että nalle saadaan tänään valmiiksi, ei millään kelvannut että oltais huomenna jatkettu:D Masukarvoiksi liimattiin lankaa, kasvot ja viikset Nelli piirsi ihan itse ilman mitään neuvoja. Aika hienosti mun mielestä, oonkohan mä vähän jäävi sanoon?:D Pinkit on viikset, tosta vaaleanpunasesta mä en oikein päässyt selvyyteen mitä se oli, mutta noi silmät, nenä, suu ja erityisesti nuo korvat, ne oli musta hienot!:)

 

Vartalo on siis pistelty irti, kädet ja jalat leikattu, ja kiinnitetty haaranastoilla. Masukarvana Novitan Foxia.